Poczta Polska rozwija współpracę z siecią Biedronka

Poczta Polska rozbudowuje sieć „Odbiór w Punkcie”. Do sieci sklepów, w których można odbierać przesyłki dołączy teraz należąca do Jeronimo Martins Polska sieć Biedronka. Partnerem technologicznym przedsięwzięcia jest spółka PointPack, która rozwija system odbioru i nadawania przesyłek kurierskich w sklepach.

Od ponad dwóch lat klienci Poczty Polskiej mogą odbierać przesyłki z automatów paczkowych zlokalizowanych w sklepach Biedronka. Aktualnie pocztowcy rozwijają testowo współpracę z Jeronimo Martins Polska. Spółki zdecydowały, że odbiór przesyłek możliwy będzie bezpośrednio w sklepach Biedronka przy okazji codziennych zakupów. Pilotaż jest realizowany z udziałem partnera technologicznego PointPack.

– Poczta Polska już teraz posiada największą sieć click & collect w Polsce. Wraz z partnerami oferujemy klientom ponad 15 tysięcy punktów odbioru, a w ciągu dwóch lat chcemy rozszerzyć sieć do 20 tys. Naszym celem strategicznym jest pozycja lidera na rynku kurierskim, który rozwija się dzięki handlowi internetowemu. Zależy nam na zapewnieniu klientom e-sklepów dogodnych form odbioru zakupów, dzięki współpracy z dużymi i znanymi sieciami handlowymi, do których bez wątpienia należą markety Biedronka – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Poczta Polska dysponuje znaczącą siecią punktów odbioru, która do końca 2022 r. ma przekroczyć 20 tys. obiektów. Rozwój rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) wpisuje się w strategię spółki na lata 2021–2023, a sieć punktów odbioru umożliwia zarówno odbiór, jak też zwrot zakupów internetowych. Jeszcze w tym roku Poczta rozszerzy możliwości odbioru przesyłek w automatach paczkowych, do końca 2022 roku spółka uruchomi 2 tys. własnych automatów zewnętrznych.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane