Administrator ds. wsparcia klienta z j. angielskim

  • obsługa klienta
  • Łódź, Łódzkie
  • UPS

Identyfikator oferty 066017

Osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny)

Nasze wymagania 

· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

· Dobra znajomość programów z rodziny MS Office;

· Dobra organizacja pracy;

· Umiejętność pracy w grupie.


Oferujemy:

· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony;

· Możliwość pracy zdalnej połączonej z pracą w biurze;

· Bibliotekę pracowniczą;

· Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park ul. Wólczańska 178);

· Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;

· Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych;

· Miłą i przyjazną atmosferę w pracy;

· Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, komitet rozwoju i nauki, lokalna gazeta pracownicza itd.).