Manager ds. Bezpieczeństwa Procesów Logistycznych

  • Logistyka
  • Warszawa, Mazowieckie
  • DB Schenker

Twoje zadania

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracowników na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:

  • Przygotowanie wymagań i standardów procesów pod kątem bezpieczeństwa (przyjęcie przesyłek, skanowanie, plombowanie, zakres statuowania etapów pracy i miejsca ich stosowania, odpowiedzialność stanowiskowa za etapu procesu, raportowanie rozbieżności stanów magazynowych/ przepływów)
  • Udział w planowaniu i optymalizowaniu procesów magazynowych
  • Optymalizacja procesów pod kątem zarządzania ryzykiem (produktywność vs. incydenty z zakresu bezpieczeństwa: zaginięcia, kradzieże, uszkodzenia)
  • Wypracowanie narzędzi i aplikacji stanowiskowych wspomagających bezpieczeństwo procesów magazynowych
  • Przygotowanie narzędzi do audytowania procesów pod kątem bezpieczeństwa
  • Nadzór merytoryczny nad realizacją procedur/ instrukcji operacyjnych pod kątem bezpieczeństwa
  • Wspieranie projektów operacyjnych z zakresu bezpieczeństwa procesu
  • Wspieranie planowania i optymalizowania procesów kurierskich
  • Wspieranie działu operacji i sprzedaży w przygotowywaniu rozwiązań logistycznych dla klientów
  • Współpraca z klientami firmy (wizyty, wsparcie, audyty) mająca na celu poprawę współpracy/relacji w zakresie bezpieczeństwa

Wymagania

Profil kandydata:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnianiem bezpieczeństwa łańcucha dostaw w firmie o rozproszonej strukturze
  • Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim w firmie o profilu logistycznym
  • Doświadczenie we wdrażaniu / tworzeniu regulacji związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego
  • Doświadczenie we współpracy z klientami
  • Doświadczenie w projektach logistycznych (tworzenie rozwiązań logistycznych szytych na miarę – dla klientów zewnętrznych lub na potrzeby wewnętrzne firmy)
  • Umiejętność oszacowania ryzyka i podjęcia działań prewencyjnych
  • Znajomość systemów wspomagających bezpieczeństwo ludzi i mienia: znajomość sposobu funkcjonowania i zasad projektowania rozwiązań z obszaru: systemy CCTV, systemy dostępu do obiektów
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Zdolność budowania relacji na wszystkich poziomach organizacji
  • Znajomość języka angielskiego na min. na poziomie B1.

Nasza oferta

Oferujemy:

  • Możliwość zaangażowania się w strategiczne projekty firmy z perspektywy Działu Bezpieczeństwa
  • Rozwój merytoryczny i kompetencyjny w ramach wykonywanych obowiązków
  • Wpływ na rozwój lokalnego i globalnego rozwoju biznesu klienta – świadczymy usługi logistyczne dla klientów w 130 krajach na świecie
  • Pracę w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów
  • Samochód służbowy.