Operator logistyczny OMEGA Pilzno poinformował, że wprowadza nową identyfikację wizualną w rocznicę 30-lecia działalności firmy. Nowe logotypy otrzymały również specjalistyczne dywizje przedsiębiorstwa: OMEGA Pilzno Food Logistics oraz OMEGA Pilzno Rental.
Poprzedni znak operatora logistycznego oraz jego barwy (czerwony oraz żółty) funkcjonowały przez ponad 20 lat. – Nowe logo to dla nas skok w przyszłość, który możemy wykonać, bazując na doświadczeniach, zbieranych przez lata owocnej pracy. Ten znak doskonale obrazuje drogę, którą przebyliśmy oraz strategiczne zadania, które jeszcze przed nami – mówi Katarzyna Godawska, dyrektor marketingu Omega Pilzno.
Zmiana identyfikacji nie jest radykalna, ponieważ firma uznała, że jej kolory oraz charakterystyczna „strzała” są dobrze rozpoznawalne w branży oraz kojarzą się ze stabilnością i solidnością. – Obok nowego logotypu dodaliśmy również hasło „Driving Global Business”, które tak naprawdę towarzyszy nam już od dłuższego czasu, a w procesie rebrandingu zdecydowaliśmy się na jego dodatkową ekspozycję i nadanie mu formy graficznej – wyjaśnia Katarzyna Godawska.
Poza logotypem głównej spółki, nową identyfikację wizualną mają również dwie submarki: OMEGA Pilzno Food Logistics, która będzie zajmować się obsługą klientów z branży spożywczej oraz OMEGA Pilzno Rental, która świadczy usługi wynajmu ciągników siodłowych i naczep.
Obchodząca 30-lecie firma z Podkarpacia urosła do rangi jednego z wiodących operatorów logistycznych w kraju. OMEGA Pilzno zatrudnia ponad 1000 osób. Firma dysponuje flotą 700 pojazdów ciężarowych, posiada 6 magazynów (160 tys. mkw. powierzchni), agencję celną oraz dział spedycji morskiej.