6 tysięcy nowych klientów biznesowych Poczty Polskiej

Poczta Polska

Poczta Polska świadczy usługi logistyczne dla 45 tys. klientów biznesowych. W ubiegłym roku spółka pozyskała około 6 tys. nowych zleceniodawców. Wśród nich są przedsiębiorstwa branży przemysłowej, motoryzacyjnej, sieci sklepów stacjonarnych, księgarnie oraz sklepy AGD.

Operator pocztowy obsługuje paczki wysyłabe przez sklepy oraz trdycyjne przesyłki listowe.

Współpracujemy z firmami, które mają decydujący wpływ na sukces polskiego e-handlu. Przewidujemy, że za cztery lata operatorzy na polskim rynku obsłużą prawie 850 mln paczek, czyli dwa razy więcej niż w 2017 r. Rynek ma więc ogromny potencjał rozwoju, tym bardziej cieszy nas, że już dziś Poczta Polska jest jednym z kluczowych partnerów dla tej branży – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Jednym z największych atutów Poczty Polskiej jest baza 7,6 tys. placówek w całym raku. Ponadto wspólnie z partnerami – PKN Orlen, Żabką Polska, Biedronką oraz kioskami i salonikami prasowymi Ruchu stworzyła największą w kraju sieć click&collect, do której należy ponad 12 tys. punktów odbioru przesyłek.

Jednym ze strategicznych kontrahentów poczty jest serwis Allegro. Firmy oferują usługi w ramach programu Allegro SMART czy Empik Premium.

Znowelizowana Strategia Poczty Polskiej na lata 2020–2024 zakłada rozwój usług paczkowo-kurierskich i logistycznych. Spółka planuje rozwój sieci punktów odbioru do 15 tys. Oprócz tego w najbliższych latach udostępni klientom ok. 4 tys. automatów paczkowych.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane