Największa prywatna firma pocztowo-kurierska w Ukrainie – Nova Poshta (działająca w innych krajach jako Nova Post) poinformowała, że przystosowała się do działalności w warunkach wojennych. […]
Poczta i kurierzy
33 elektryczne Fordy dołączą do floty DHL Express
DHL Express Polska, firma obsługująca międzynarodowe ekspresowe przesyłki lotnicze oraz Arval Service Lease Polska z Grupy BNP Paribas, zawarły długoterminową umowę najmu elektrycznych samochodów dostawczych. […]
GLS Poland otworzył trzy nowe oddziały
Firma kurierska GLS otworzyła oddziały w Elblągu (woj. warmińsko-mazurskie), w Jaworznie (woj. śląskie) i Ogrodzieńcu (woj. śląskie). Aktualnie ma w naszym kraju 50 filii, z […]
Rusza budowa nowej sortowni pocztowej w pobliżu stolicy
W okolicy Radzymina wkrótce rozpoczną się prace budowlane nowej sortowni Poczty Polskiej, tzw. Warszawa II. Powstanie ona w kompleksie logistycznym, którego inwestorem jest firma deweloperska […]
InPost zwiększył o 32 proc. wolumen obsłużonych paczek
Grupa InPost przedstawiła wyniki za III kwartał roku 2022. Przedsiębiorstwo świadczące usługi kurierskie może pochwalić się rekordowymi osiągnięciami: przychody wzrosły o 32,6%, wolumen paczek o […]
Poczta montuje najdroższą maszynę w swojej historii
Poczta Polska realizuje montaż nowego sortera w lubelskiej sortowni. To największa jednorazowa inwestycja w automatykę w historii spółki. I kolejny etap realizacji umowy z 2021 r. […]
Wartość polskiego rynku KEP przekroczyła 17 mld zł
Rynek przesyłek kurierskich, ekspresowych oraz pocztowych (KEP) w Polsce od kilku lat odnotowuje nieprzerwany, dwucyfrowy wzrost – wynika z raportu „Polish CEP Report 2022”, przygotowanego […]
GLS otworzył placówkę w Tarnowskich Górach
Firma kurierska GLS otworzyła swoją 47. placówkę w Polsce. W Tarnowskich Górach (woj. śląskie) powstał magazyn o powierzchni 200 mkw. GLS zagęszcza sieć swoich placówek. […]
Firmy kurierskie są coraz bardziej zadłużone
Polacy coraz częściej wybierają zakupy bez wychodzenia z domu i – nawet po ustaniu pandemii – deklarują chęć korzystania z online’owych kanałów sprzedaży. Dobra passa […]
DPD Polska namawia do różnych metod odbioru paczek
Firma kurierska DPD Polska rozpoczęła kampanią skierowaną do odbiorców swoich usług, w której uświadamia klientów, że mogą skorzystać z różnych metod odbioru paczek, takich jak […]