Coraz więcej paczek przechodzi przez sieć Kolportera

Wejście saloniku z prasą z logo Kolportera.
Kolporter

O blisko 100 proc. wzrosła w 2023 roku liczba paczek odebranych w salonikach Kolportera. Według spółki, zainteresowanie tą usługą rośnie skokowo od momentu jej wprowadzenia do sieci w 2020 r.

Saloniki Kolportera to aktualnie sieć ok. 500 punktów handlowo-usługowych, zlokalizowanych w dobrze skomunikowanych miejscach – w centrach miast, w galeriach i pasażach handlowych, na dworcach PKP i PKS. Wszystkie saloniki mają długie godziny otwarcia, część z nich jest czynna również w weekendy. Są więc wygodnymi punktami odbioru przesyłek.

– Od około czterech lat rozwijamy usługę odbioru paczek, współpracując z przewoźnikami i dużymi podmiotami e-commerce. Zdecydowaliśmy się na rozwój tej oferty jednak przede wszystkim z uwagi na potrzeby naszych klientów, które odpowiadają wyraźnemu trendowi rynkowemu. Coraz więcej osób robiąc zakupy w internecie, korzysta z możliwości odbioru przesyłki w wybranym punkcie stacjonarnym. Dla naszych klientów wygodnie jest więc odebrać paczkę przy okazji zakupów w saloniku. Z kolei dla sklepów internetowych ważna jest skala sieci Kolportera i jej rozłożenie na mapie Polski. Co ważne – saloniki są jednymi z nielicznych punktów sprzedaży, które są czynne, od wczesnych godzin porannych aż do wieczora – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

W 2023 r. Kolporter wydał o 98 proc. więcej paczek niż w roku 2022, co świadczy o popularności tej usługi.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane