DHL Express Polska uruchomił platformę internetową ShipNow, która ma ułatwić klientom nadawanie międzynarodowych przesyłek lotniczych. Firma logistyczna zapewnia, że narzędzie jest proste w obsłudze i ma wiele funkcji, które upraszczają i skracają ten proces.
Za pośrednictwem ShipNow klienci indywidualni mogą wycenić przesyłkę po podaniu informacji na temat nadawcy, odbiorcy, a także zawartości paczki. Oprócz tego są w stanie utworzyć przesyłkę z etykietą lub wygenerowanym kodem QR oraz ją nadać, korzystając z opcji zamówienia kuriera do domu czy biura lub jednego z blisko 1600 punktów ServicePoint DHL. Narzędzie posiada też opcję płatności online.
– ShipNow jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych, którzy poszukują wygodnych i szybkich rozwiązań do nadawania przesyłek międzynarodowych. Za pośrednictwem platformy chcemy ułatwić im ten proces, niezależnie od tego, czy wysyłają prezenty do rodziny, czy kupują produkty z różnych stron świata. Narzędzie pozwoli w jednym miejscu załatwić kwestie związane z międzynarodowym transportem lotniczym, a co równie ważne śledzić przesyłkę, by mieć pewność, że dotrze na czas w idealnym stanie – mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu DHL Express Polska.
Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym DHL Express wprowadził ShipNow. Z platformy można korzystać z dowolnego urządzenia – dostępna jest na komputerach, tabletach oraz smartfonach.