DHL Express ułatwił nadawanie przesyłek lotniczych

Samolot towarowy na płycie lotniska
DHL Express

DHL Express Polska uruchomił platformę internetową ShipNow, która ma ułatwić klientom nadawanie międzynarodowych przesyłek lotniczych. Firma logistyczna zapewnia, że narzędzie jest proste w obsłudze i ma wiele funkcji, które upraszczają i skracają ten proces.

Za pośrednictwem ShipNow klienci indywidualni mogą wycenić przesyłkę po podaniu informacji na temat nadawcy, odbiorcy, a także zawartości paczki. Oprócz tego są w stanie utworzyć przesyłkę z etykietą lub wygenerowanym kodem QR oraz ją nadać, korzystając z opcji zamówienia kuriera do domu czy biura lub jednego z blisko 1600 punktów ServicePoint DHL. Narzędzie posiada też opcję płatności online.

– ShipNow jest naszą odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych, którzy poszukują wygodnych i szybkich rozwiązań do nadawania przesyłek międzynarodowych. Za pośrednictwem platformy chcemy ułatwić im ten proces, niezależnie od tego, czy wysyłają prezenty do rodziny, czy kupują produkty z różnych stron świata. Narzędzie pozwoli w jednym miejscu załatwić kwestie związane z międzynarodowym transportem lotniczym, a co równie ważne śledzić przesyłkę, by mieć pewność, że dotrze na czas w idealnym stanie – mówi Edwin Osiecki, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu DHL Express Polska.

Polska jest jednym z pierwszych rynków, na którym DHL Express wprowadził ShipNow. Z platformy można korzystać z dowolnego urządzenia – dostępna jest na komputerach, tabletach oraz smartfonach.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane