DPD Polska namawia do różnych metod odbioru paczek

Kampania DPD
DPD Polska

Firma kurierska DPD Polska rozpoczęła kampanią skierowaną do odbiorców swoich usług, w której uświadamia klientów, że mogą skorzystać z różnych metod odbioru paczek, takich jak odbiór w punkcie czy w automacie.

Hasło nowej kampanii reklamowej DPD brzmi: “W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”. Firma kurierska chce oferować wybór sposobu odbioru przesyłek i udostępnić narzędzia do zarządzania przesyłką. Wyboru opcji doręczenia można dokonać w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.

– Wykorzystując dostępne kanały komunikacji chcemy dotrzeć do obecnych i potencjalnych odbiorców. Prym wiedzie dostawa kurierska pod wskazany adres, jednak rośnie popularność odbiorów „w punkcie”, które konsolidując przesyłki w jednym miejscu zmniejszają ruch samochodów kurierskich w miastach – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska. – Liczymy, że kampania pokaże odbiorcom jak łatwo jest wybrać spośród trzech opcji: kurier, punkt DPD Pickup czy automat paczkowy DPD Pickup Station – dodaje Zembowicz.

Kampanię wspiera spot „Wybór” przygotowany przez dom produkcyjny Papaya Films. Wideo wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć jest Igor Połaniewicz. W scenariuszu kampanii twórcy z Rostera Papaya z humorem pokazali, jak różnymi i ciekawymi ludźmi są osoby pracujące w DPD. Celem kampanii było ukazanie, że kurierki i kurierzy są także konsumentami i chca decydować o tym, w jaki sposób odbierać swoje paczki.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Polecane