GLS Poland dostawcą przesyłek ze sklepu Morele.net

Morele, Michał Sekunda

Firma kurierska GLS Poland została podstawowym partnerem Morele w zakresie realizacji dostaw do klientów. Zobowiązała się do realizacji dostaw następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.

– Zależało nam na wzroście liczby przesyłek przekazanych klientom już następnego dnia. GLS w tym przypadku ma dość wysoką, o ile nie najwyższą doręczalność na rynku kurierskim – tłumaczy powód nawiązania współpracy Mateusz Kapusta, dyrektor logistyki w Morele. Jak dodaje, GLS Poland odpowiada za dostarczenie produktów (o standardowym wymiarze i wadze do 30 kg) w następnym dniu roboczym, wysyłanych z magazynu Morele.

Aby mieć pewność, że przesyłki dotrą następnego dnia, należy zamówienie złożyć do godz. 21:00 i skorzystać z opcji dostawy kurierem w ciągu 24 godzin. – Dysponujemy elastyczną siecią operacyjną, pozwalającą nam m.in. na odbiór przesyłek w późnych godzinach. Stale udoskonalamy też rozwiązania w ramach logistyki ostatniej mili, co bezpośrednio przekłada się na skuteczność, czyli wysoki poziom doręczeń – twierdzi Mirosław Wania, key account manager GLS Poland.

Współpraca GLS Poland i Morele rozpoczęła się na początku grudnia 2021 r. – Współpracę rozpoczęliśmy w okresie przedświątecznym. W tym gorącym dla naszej branży czasie nie odnotowaliśmy jakiegokolwiek spadku doręczalności przesyłek. Przy współpracy oprócz wiarygodności, doceniamy dobrą komunikację z pracownikami firmy GLS – mówi Mateusz Kapusta.

Firma Morele powstała w 2005 r. i jest obecnie drugą największą multiwertykalną platformą e-commerce w Polsce działająca w modelu hybrydowym (1P oraz marketplace).

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane