Pocztex ma nowe logo. Początek walki o rynek KEP

Poczta Polska

Poczta Polska odświeża markę Pocztex. Nowa identyfikacja wizualna ma być początkiem modyfikacji usługi Pocztex, a celem tych działań jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Zmieniony znak graficzny będzie widoczny na strojach i samochodach kurierów.

Celem zaplanowanych zmian jest wzmocnienie pozycjonowania marki Pocztex w nowych kanałach komunikacji. – Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym znaku z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki. Pocztex zyskuje nowoczesną, lekką i biznesową architekturę identyfikacji wizualnej. Jest to istotny zabieg przeciwdziałający starzeniu się designu, który pozwala dostosować go do zmieniających się estetycznych preferencji klientów – informuje Poczta Polska w komunikacie.

Odświeżenie logo nie jest jedyną zmianą, jaką Poczta Polska planuje w Pocztexie. Usługa ma przejść wielopłaszczyznową transformację. – Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej, obok usług logistycznych i cyfrowych. Musimy odpowiadać na potrzeby naszych klientów, stąd szereg zmian zaplanowanych w tym roku, których wdrażanie właśnie rozpoczęliśmy. Poczta jest jedynym polskim podmiotem kurierskim działającym w naszym kraju, nowe biało-czerwone barwy Pocztex będą to podkreślać – mówi Tomasz Zdzikot, prezes Poczty Polskiej.

Jednym z elementów, które bezpośrednio przyczynią się do zmiany jakościowej w usłudze Pocztex, jest wdrażana nowa sieć połączeń. Przemodelowanie procesów umożliwi świadczenie usługi wyższym standardzie. Dodatkowo w ciągu kolejnych trzech lat spółka planuje przeznaczyć 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej, co pozwoli utrwalić pozycję rynkową marki. – W tym roku Poczta wprowadzi nowy format usług kurierskich Pocztex. Zmiany w usłudze, nowa jakość i nowy wizerunek. To wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP. Klienci otrzymają uproszczoną, znacznie bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę, w nowym standardzie – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane