FedEx Express zachęca przedsiębiorców w wielu krajach do korzystania ze jego usług, oferując program lojalnościowy o nazwie My FedEx Rewards. Aktualnie został on rozszerzony o polskie małe i średnie firmy.
W FedEx Rewards poprzez prosty mechanizm zdobywania i wymiany punktów za wysyłkę wybranych przesyłek, FedEx nagradza uprawnionych klientów za współpracę. Przedsiębiorcy, którzy biorą udział w programie, automatycznie gromadzą punkty, które za pośrednictwem strony internetowej, mogą wymieniać na bony upominkowe różnych marek. Program lojalnościowy FedEx daje firmom także możliwość reinwestowania zdobytych nagród. Przedsiębiorcy mogą doceniać wysiłki swoich pracowników, przekazując im upominki otrzymane w programie. Nagrody mogą również służyć jako wsparcie dla wybranych inicjatyw społecznych.
Początkowo program działał tylko w USA, obecnie korzystają z niego klienci FedEx na blisko 30 rynkach. W Europie od 2023 r. program jest dostępny m.in. we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Obecnie My FedEx Rewards jest wprowadzany jest na kolejne rynki, w tym na rynek polski.
Regulamin programu znajduje się na stronie My FedEx Rewards.