Primavera Parfum będzie handlować na Amazon

Simon, Pixabay

Dystrybutor kosmetyków w modelu dopropshipping – firma Primavera Parfum uruchamia sprzedaż w niemieckiej wersji serwisu Amazon. W planach jest też handel na polskiej wersji platformy, która ma wystartować jeszcze w I kwartale tego roku.

Primavera Parfum świadczy usługi dla e-sklepów oparte o system dropshippingu lub semi-dropshippingu. W tym roku zarząd spółki wdraża nową strategię rozwoju. Jednym z jej  głównych filarów jest usługa wielokanałowości. Firma rozpoczęła w tym celu współpracę z globalnym graczem Amazon, operatorem największego na świecie sklepu internetowego. Dzięki podpisanej umowie klienci  Primavera Parfum będą mieli możliwość lokowania swoich produktów w niemieckiej odsłonie tej popularnej platformy sprzedażowej.

– Rozpoczniemy od sprzedaży towarów u naszego zachodniego sąsiada – Niemiec, co podyktowane jest między innymi największy udziałem Amazona na tamtejszym rynku e-commerce. W skali miesiąca odnotowuje się tam przeszło 500 milionów wizyt, a to z kolei przekłada się na ogromny potencjał sprzedażowy, z którego chcemy skorzystać – wyjaśnia Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum.

Spółka przy działaniach na platformie Amazon będzie współpracowała z ekspertami z firmy Nethansa.

W pierwszym kwartale tego roku ma wystartować polska odsłona serwisu. – Wejście na polski rynek platformy będzie dodatkowym motorem napędowym dla krajowego sektora e-commerce, z pożytkiem dla nas oraz naszych kontrahentów – dodaje Żółkowski.

Primavera Parfum chce oferować swoim klientom możliwość sprzedaży produktów także za pośrednictwem polskiej wersji Amazona. W dalszej kolejności planowane jest rozwijanie oferty o inne rynki europejskie, na których dostępna jest ta platforma sprzedażowa.

Amazon na początku tego roku ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce swojego sklepu. Przedsiębiorcy już mogą rejestrować swoje konta w serwisie. Według zapowiedzi przedstawicieli firmy, platforma umożliwi dotarcie z ofertą do ponad 300 mln klientów.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane