Tomek Zwiercan nowym szefem GLS Poland

Archiwum A.P. Moller – Maersk

Po 20 latach pracy w A.P. Moller – Maersk Tomek Zwiercan porzucił przewozy morskie na rzecz przesyłek kurierskich i od 1 września 2020 r. pełni funkcję dyrektora zarządzającego GLS Poland. Zastąpił na tym stanowisku Klausa Conrada.

Wieloletni menedżer Maersk poinformował o zamiarze zmiany pracy już kilka tygodni temu w mediach społecznościowych. – Z ogromną dumą ogłaszam, że od 1 września dołączę do Grupy GLS jako Dyrektor Zarządzający GLS Poland. Przez wiele lat prowadziła mnie siedmioramienna gwiazda Maersk, a teraz kieruję się w przyszłość, którą pokazuje strzałka GLS, zwana „woosh” – napisał Tomek Zwiercan.

Według nowego szefa polskiego oddziału GLS, dziedzictwo obu firm opiera się na zorientowaniu na klienta, wiodącej na rynku ofercie i jakości usług. – Co najważniejsze, opiera się na niezwykłych ludziach, którzy zawsze starają się nie mieć sobie równych i robią to, co jest dobre dla firmy – czytamy w jego oświadczeniu.

Zwiercan przyznał też, że wkracza mimo wszystko do zupełnie nowego świata. – Jestem bardzo podekscytowany tą możliwością i pokorny w obliczu wyzwania, które mnie czeka. Dlatego liczę, że każdy z moich nowych kolegów przywita mnie swoim otwartym sercem i wesprze mnie w szybkim wejściu na pokład – napisał.

Tomek Zwiercan rozpoczął karierę w A.P. Moller – Maersk w 2020 r. od stanowiska kontrolera finansowego. Przez ostatnich 15 lat był członkiem zarządu polskiej spółki duńskiego potentata, a przez ostatnie cztery lata był szefem Maersk także na Czechy, Słowację oraz Węgry.

Firma kurierska GLS Poland (General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.) to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w Amsterdamie). GLS świadczy usługi kurierskie, logistyczne oraz ekspresowe dla ponad 200 tys. odbiorców w Europie, w Kanadzie i na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych.

Podobne wiadomości
Komentarze (1)
  1. Najwyższa jakość usług, orientacja na klienta, uważne wsłuchiwanie się w realne potrzeby… Bla bla bla. Chętnie bym z tym Panem porozmawiał jak utrudniliście Klientom pozyskanie prawidłowych faktur za usługi płatne przy odbiorze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane