Firma transportowa z Rzekunia (woj. mazowieckie) podpisała z IVECO Poland umowę na zakup 30 najnowszych ciągów siodłowych IVECO S-WAY NP 460 LNG. Pierwsze dotrą do przewoźnika wiosną 2020 r.
IVECO S-WAY NP 460 jest pierwszym z nowej serii ciężkich pojazdów IVECO WAY, jego premiera odbyła się w tym roku. Pojazd zasilany jest wyłącznie skroplonym gazem ziemnym (LNG). Wyposażony w dwa zbiorniki kriogeniczne rozwija moc 460 KM i oferuje zasięg do 1600 km.
– Dzięki zastosowanym technologiom i usługom, nowe IVECO zapewnia o 15 proc. niższe zużycie paliwa w porównaniu do swojego odpowiednika zasilanego olejem napędowym. Dodatkowo przy cenie gazu ziemnego niższej o 30 proc. od ceny ON, całkowita oszczędność na paliwie sięga nawet 40 proc. w porównaniu do analogicznych pojazdów napędzanych silnikami diesla. Wierzymy, że flota 30 pojazdów IVECO zasilanych skroplonym gazem ziemnym, zapewni naszemu partnerowi, firmie Targor-Truck przewagę konkurencyjną – mówi Daniel Wolszczak, dyrektor generalny IVECO Poland.
Piotr Rutkowski, prezes Targor-Truck, informuje, że we flocie spółki znajdują się już modele IVECO Stralis zasilane olejem napędowym. – Jesteśmy zadowoleni z ich użytkowania i współpracy z firmą IVECO. Nieustanny rozwój naszej firmy skłania nas do szukania nowych rozwiązań i stosowania nowych technologii. IVECO S-WAY doskonale wpisuje się w tą politykę, zapewniając nam nowoczesność, ekologię, ukierunkowanie na potrzeby kierowców oraz oszczędność dla prowadzonego biznesu – tłumaczy Rutkowski.
IVECO S-WAY NP 460 LNG będą dostarczone w wersjach Low Traktor już w wiosną 2020 r. Będą objęte pełną 60-cio miesięczną gwarancją M&R IVECO Xtra Xtended Life. Dodatkowo będą również doposażone w klimatyzację stacjonarną oraz lodówki w wersji premium.
Targor-Truck to firma z wieloletnim doświadczeniem w transporcie i spedycji, której siedziba znajduje się w pobliżu Ostrołęki. Przewoźnik drogowy świadczy usługi dla takich branży jak: FMCG, automotive, papiernicza, meblarska, budowlana i kurierska.
Aktualnie Targor-Truck dysponuje ponad 330 jednostkami pojazdów ciężkich i zatrudnia ponad 600 osób w pięciu oddziałach. Firma wyspecjalizowała się w transporcie do takich kierunków jak: Rosja, Litwa, Łotwa, Estonia, Czechy, Słowacja, Słowenia, Austria, Węgry, Włochy, Niemcy, Hiszpania, Francja.