Siedmiu chętnych do budowy kanału przez Mierzeję Wiślaną

Urząd Morski w Gdyni

Urząd Morski w Gdyni otworzył koperty w kolejnym przetargu na I część budowy drogi wodnej łączącej Kanał Wiślany z wodami Zatoki Gdańskiej. Tym razem ofert było siedem, wliczając ofertę „testową”, ale ponownie wszystkie ceny przekroczyły budżet zamawiającego.

Na I etap budowy kanału składają się przedsięwzięcia: portu osłonowy od strony Zatoki Gdańskiej, kanał żeglugowy ze śluzami i sztuczna wyspa na Zalewie Wiślanym. Urząd Morski zamierza wydać na ten cel 718 mln zł. Najtańsza oferta w kolejnej edycji przetargu przekroczyła budżet o 274 mln zł.

 

Złożone oferty:

Budimex (992 mln 528 tys. 572 zł),

Polbud Pomorze w konsorcjum z chińskimi firmami CRCC Harbour & Channel Engineering Bureau Group oraz China Railway 14th Bureau Group (1 mld 448 mln 939 tys. 15 zł),

– Chińska Sinohydro Corporation Limited (1 mld 105 mln 885 tys. 612 zł),

Energopol Szczecin (1 mld 87 mln 912 tys. 72 zł),

China Harbour Engineering Company (1 mld 71 mln 808 tys. 567 zł),

– Belgijska N.V.Besix S.A. ze spółkami NDI S.A. oraz NDI sp. z o.o. (992 mln 270 tys. 523 zł),

– Turecka Kolin Insaat Turizm Sanayi VE TIC (1 zł) – oferent zaznaczył, że oferta jest „testowa”.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane