Firma DB Schneker udostępniła polskim klientom nową cyfrową platformę connect 4 land do składania zleceń w transporcie lądowym. System pozwala szybciej i prościej niż dotąd wycenić i zamówić usługi logistyczne.
Platforma pomyślnie przeszła testy w Hiszpanii i Niemczech. Sukcesywnie, do końca roku, będzie uruchamiana w kolejnych krajach Europy. W najbliższym czasie DB Schenker wdroży również connect 4 ocean i connect 4 air – nowe systemy zleceń online dla transportu morskiego i lotniczego.
– Uruchomiając platformę connect 4 land, robimy kolejny ważny krok na drodze cyfryzacji i wyposażamy naszą firmę w narzędzie umożliwiające osiągnięcie długoterminowego sukcesu — mówi Jochen Thewes, chief executive officer DB Schenker. – Bezpośrednia i spersonalizowana komunikacja z klientami pozostanie oczywiście istotnym aspektem naszej głównej działalności. Nowy cyfrowy interfejs do składania zleceń uprości korzystanie z profesjonalnych usług firmy DB Schenker, szczególnie w przypadku małych i średnich klientów” – dodaje.
Platforma connect 4 land jest obecnie dostępna dla klientów DB Schenker na polskim, niemieckim i hiszpańskim rynku transportowym.