DB Schenker rozpoczyna kampanię We Keep Europe Moving

DB Schenker

Operator transportowo-logistyczny wspiera walkę z kryzysem wywołanym koronawirusem i ułatwia firmom nowy start. Przekaz ten jest głównym punktem nowej ogólnoeuropejskiej kampanii multimedialnej DB SChenker, w ramach której na drogach spotkać można 1000 ciężarówek z hasztagiem #WeKeepEuropeMoving („Utrzymujemy Europę w ruchu”). – Jesteśmy Europejczykami, od wielu lat tworzymy wspólną wizję Europy – mówi Helmut Schweighofer, prezes europejskiego regionu DB Schenker.

Firma posiada 430 biur i najbardziej rozbudowaną sieć oddziałów. – Zgodnie z mottem „nigdy dalej niż 100 kilometrów od naszych klientów” DB Schenker jest w dużej mierze odpowiedzialny za nową normalność po kryzysie – mówi Schweighofer. – Chcemy, by Europa i nasi klienci stali się silniejsi. I robimy, co w naszej mocy, by to osiągnąć – dodaje.

W czasie kryzysu logistycy pracowali nad wzmocnieniem swoich procesów i realizacją planów inwestycyjnych. Ta postawa wyraźnie się opłaciła: – Jechaliśmy dalej, zachowując ten sam wysoki poziom jakości, nawet kiedy zamknięto granice – mówi Cyrille Bonjean, szef wykonawczy DB Schenker Land Transport Europe.

Narzędzia informacyjne opracowane specjalnie na potrzeby tego rodzaju kryzysu zapewniły klientom pełną kontrolę nad przesyłkami, umożliwiając im odpowiednie planowanie, nawet w szczytowym momencie zakazów i ograniczeń. Jednak cyfrowe, bezkontaktowe procesy zapewniające bezpieczeństwo i terminową realizację dostaw przetrwają na długo po kryzysie.

– Pozwoli to nie tylko na zapewnienie jeszcze lepszej obsługi kontrahentów, ale oznacza również, że jesteśmy dobrze przygotowani na sytuacje nadzwyczajne. Po otwarciu granic byliśmy gotowi natychmiast rozpocząć świadczenie nowych, bezpiecznych, „normalnych” usług. Uruchomiliśmy ponownie nawet system Premium – usługę z gwarancją zwrotu pieniędzy w przypadku opóźnień – dodał Bonjean.

Bohaterami kampanii DB Schenker są pracownicy i kierowcy ciężarówek. Opowiadają oni o swoich działaniach podczas lockdownu – w serwisach społecznościowych, mailingach i spotach wideo. Hashtag #WeKeepEuropeMoving jest widoczny na ponad 1000 spośród 31 000 ciężarówek DB Schenker.

Wcześniej podobną kampanię rozpoczęła inna spółka z grupy DB: DB Cargo, która przypomina, że kolej jest kręgosłupem gospodarki.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane