BP przedłuża program lojalnościowy Payback

Portal TSL

Firma Payback Polska informuje, że sieć stacji paliw BP zgodziła się przedłużyć trwającą od 10 lat współpracę. Program bonusowy BP umożliwia kierowcom zbieranie punktów na 570 stacjach.

Wiemy, jak ważne jest dla marki budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dlatego postanowiliśmy przedłużyć trwającą od ponad 10 lat współpracę z Payback. Użytkownicy innych marek tworzących Program Payback chętnie korzystają ze specjalnej oferty BP, która czeka na nich na naszych stacjach. Takie podejście pozwala nam budować i nieustannie wzmacniać relacje z konsumentami – stwierdza Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP.

BP to kluczowy partner programu także na innych rynkach – w Niemczech, Austrii oraz Meksyku. Klienci BP bardzo chętnie korzystają z karty i kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej. Pozwala to na jeszcze szybsze zbieranie punktów na stacjach – nie tylko za zakup paliwa, ale także kawy czy korzystanie z myjni samochodowej – informuje Tomasz Głos, dyrektor Partner Management Payback Polska.

W Polsce Payback działa od 2009 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane