Firma Payback Polska informuje, że sieć stacji paliw BP zgodziła się przedłużyć trwającą od 10 lat współpracę. Program bonusowy BP umożliwia kierowcom zbieranie punktów na 570 stacjach.
– Wiemy, jak ważne jest dla marki budowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego, dlatego postanowiliśmy przedłużyć trwającą od ponad 10 lat współpracę z Payback. Użytkownicy innych marek tworzących Program Payback chętnie korzystają ze specjalnej oferty BP, która czeka na nich na naszych stacjach. Takie podejście pozwala nam budować i nieustannie wzmacniać relacje z konsumentami – stwierdza Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP.
– BP to kluczowy partner programu także na innych rynkach – w Niemczech, Austrii oraz Meksyku. Klienci BP bardzo chętnie korzystają z karty i kuponów dostępnych w aplikacji mobilnej. Pozwala to na jeszcze szybsze zbieranie punktów na stacjach – nie tylko za zakup paliwa, ale także kawy czy korzystanie z myjni samochodowej – informuje Tomasz Głos, dyrektor Partner Management Payback Polska.
W Polsce Payback działa od 2009 roku. Jest częścią międzynarodowej grupy American Express.