DPD Polska chce mieć 9000 automatów do końca 2024 r.

Kampania DPD
DPD Polska

Firma kurierska DPD Polska rozwija swoją sieć punktów odbioru i nadania paczek DPD Pickup, która liczy ponad 8 tys. automatów paczkowych. Rok 2024 firma planuje zamknąć liczbą 9 tys. takich maszyn.

Firma rozwija sieć automatów paczkowych od czerwca 2021 r. Strategia lokowania automatów opiera się na analizie potrzeb mieszkańców poszczególnych miast i regionów, aby zapewnić maksymalną dostępność usług.

DPD Pickup to z kolei sieć łącząca automaty paczkowe, oddziały miejskie i punkty nadań i odbiorów zlokalizowane u partnerów. Obecnie obejmuje ona ok. 30 tys. lokalizacji w Polsce oraz ponad 110 tys. w całej Europie. Punkty nadań i odbioru paczek znajdują się m.in. w sieciach handlowych (Żabka, Auchan, Leroy Merlin, Dino, OBI, Shell).

Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska informuje, że firma wdrożyła dotąd ponad 8 tysięcy automatów paczkowych na terenie Polski. – Na najbliższe miesiące mamy dalsze plany rozwoju  sieci DPD Pickup, w tym planujemy rok zamknąć z liczbą 9 tys. automatów – mówi Zembowicz.

Automaty w sieci DPD to urządzenia SwipBox Infinity zaprojektowane przez Allana Kaczmarka. Zajmują tylko 1 mkw. powierzchnie i są obsługiwane bezdotykowo.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane