Czerwiec był ważnym miesiącem dla DAF Trucks Polska

Ciężarówki stojące na placu
DAF Trucks Polska

Choć ostatnie miesiące nie są łatwe dla krajowej branży transportowej, to DAF Trucks Polska nie zwalnia z dostawami samochodów do odbiorców. W czerwcu 2024 roku polski importer przekazał ponad 650 pojazdów z segmentu powyżej 16 ton, co – według spółki – świadczy o tym, że przedsiębiorcy chętniej wybierają najbardziej efektywne środki transportu.

Pod koniec pierwszej połowy 2024 roku w Polsce zarejestrowano ponad 650 pojazdów marki DAF z segmentu pow. 16 t DMC. Modele nowej generacji DAF zostały zakupione przez wielu przwoźników, w tym tak duże floty, jak Eko-Okna, Colian Logistic, Sawtrans, Gapiński Transport czy Anneberg Transpol. Dostawca pojazdów podkreśla, że firma Gapiński zamówiła łącznie 30 DAF-ów XG, natomiast Eko-Okna prawie 100 pojazdów tej holenderskiej marki.

DAF przekazał też wiele pojazdów dla klientów z segmentu budowlanego. Wśród nich są firmy, które zdecydowały się na samochody marki DAF ponieważ poszukiwali możliwie, jak najbardziej uniwersalnej i komfortowej wywrotki.

– W ostatnim czasie obserwujemy coraz więcej zapytań o ciągniki siodłowe i pojazdy użytkowe naszej marki, co niezwykle nas cieszy. Dla nas, przedstawiciela producenta oraz dla naszej sieci dealerskiej nie ma nic ważniejszego jak zaufanie jakim obdarzają nas nasi klienci. Cieszy nas fakt, że po pierwszych zakupach nowej generacji DAF, klienci wracają do nas po kolejne pojazdy, a Ci, którzy jeszcze nie mieli okazji jeździć DAF-em przekonują się do naszych rozwiązań – mówi Mariusz Piszczek dyrektor zarządzający DAF Trucks Polska.

Według DAF Trucks Polska, statystyki wskazują, że w pierwszym półroczu 2024 roku w Polsce największym uznaniem cieszyły się ciągniki siodłowe, ale DAF mocno zaznaczył także swoją obecność w segmencie pojazdów użytkowych. – Wiemy na pewno, że rok 2024 pod wieloma względami będzie dla nas historyczny. Na wyniki i podsumowania oczywiście jeszcze przyjdzie czas, natomiast już wiemy, że jest to rok największego zaangażowania ze strony wszystkich pracowników DAF Trucks Polska oraz naszej sieci dealerskiej. Prócz olbrzymiej aktywności obserwujemy ogromną kreatywność jeśli chodzi o poszukiwanie niestandardowych rozwiązań oraz dróg dotarcia do klientów – obecnych i potencjalnych – jak również po prostu miłośników marki DAF – mówi Agnieszka Głowicka, marketing manager w DAF Trucks Polska.

Tylko w pierwszym półroczu 2024 DAF Trucks Polska zorganizował wiele inicjatyw, podczas których klienci mogli osobiście przetestować, jak DAF-y z segmentu Construction radzą sobie w najtrudniejszym terenie i w równie trudnych zastosowaniach.

W Polsce użytkownicy samochodów marki DAF mogą obecnie skorzystać z 39 serwisów i 8 punktów TRP. Z początkiem 2024 roku marka DAF wprowadziła dla wszystkich dealerów centralny program Customer First, którego celem jest doskonalenie jakości i standardów autoryzowanej sieci dealerskiej DAF. W 2024 r. ESA Trucks Polska zapracowała na nagrodę International DAF Service Dealer of the Year – dla najlepszego dealera usług posprzedażnych i serwisowych w aspektach obsługi klienta, a nagrodę Dealer Roku DAF 2024 zdobył serwis z Trzciany należący do Grupy Wanicki.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane