Stworzona przez operatora logistycznego platforma zakupowa ułatwi zarządzanie procesem zakupowymi usprawni komunikację z partnerami biznesowymi SUUSa w obszarze dostaw produktów i usług. Nowe narzędzie ma też zwiększyć transparentność procesu i pozwolić na sprawną weryfikację dostawców.
Platforma zakupowa Rohlig SUUS Logistics to narzędze wspierające proces zakupowy na każdym jego etapie. Według firmy, omożliwia publikację zapytań ofertowych, składanie propozycji przez partnerów biznesowych oraz prowadzenie negocjacji, również z pomocą aukcji elektronicznych. Pozwala ona także monitorować, raportować i analizować niemal wszystkie dane dotyczące procesów zakupowych. Dostęp do niej mają zarówno pracownicy SUUSa, jak i partnerzy biznesowi zaproszeni do postępowania ofertowego, dlatego jest również narzędziem komunikacji między nimi.
– W ramach transformacji procesów zakupowych rezygnujemy z administracyjnej obsługi zamówień i przechodzimy do wyższego poziomu strategicznego, czyli zarządzania kategoriami zakupowymi zależnie od złożoności rynku i krytyczności zakupu. Platforma pozwala nam ujednolicić, uprościć i przyspieszyć proces zakupów, co ma realny wpływ na zwiększenie naszej efektywności oraz optymalizację kosztów. Dzięki nowemu narzędziu jesteśmy też w stanie znacząco podnieść konkurencyjność i niezawodność naszego łańcucha dostaw – mówi Agnieszka Małecka, procurement & administration director w Rohlig SUUS Logistics, cytowana w komunikacie spółki.
Platforma zakupowa jest dostępna w języku polskim i angielskim. Aby z niej korzystać, trzeba dokonać rejestracji na stronie: https://suus.logintrade.net/index.php.
Projekt powstał we współpracy z firmą consultingową PROFITIA Management Consultants.