GLS Poland rozszerza usługi dla e-commerce

GLS Poland

W dłuższej perspektywie stabilną pozycję konkurencyjną można budować tylko poprzez inwestycje w rozwój usług, systematyczną rozbudowę infrastruktury bazowej, wdrażanie narzędzi IT, optymalizację i automatyzację procesów logistycznych. Taką strategię przyjęliśmy i konsekwentnie ją realizujemy – mówi Małgorzata Markowska, menedżer marketingu w GLS Poland

Podkreślę trzy ważne dla GLS Poland wydarzenia 2019 roku: rozpoczęliśmy współpracę z IKEA, uruchomiliśmy pierwszy firmowy punkt Szybkiej Paczki, a we flocie naszego partnera transportowego pojawiły się cztery nowoczesne samochody ciężarowe napędzane w 100 proc. skroplonym gazem ziemnym (LNG). Poza tym otworzyliśmy dwie nowe filie, rozbudowaliśmy też infrastrukturę w wielu już istniejących lokalizacjach.

Z trochę innego obszaru – już od trzech lat GLS Poland jest wspiera polski żużel, dlatego cieszą nas również sukcesy żużlowców w biało-czerwonych barwach, w tym mistrzostwo świata Bartosza Zmarzlika.

Istotnym wyzwaniem są dynamiczne zmiany na rynku. Sukcesywnie poszerzamy wachlarz usług i funkcjonalności związanych przede wszystkim z szybkim rozkwitem e-commerce. Ważną rolę odgrywają też czynniki makroekonomiczne, w tym rosnące koszty paliwa oraz trudny rynek pracy. Dodatkowo, stałą niewiadomą pozostaje kwestia Brexitu, choć jesteśmy już od dawna przygotowani na różne scenariusze, co z punktu widzenia naszych klientów jest oczywiście najważniejsze.

Kwestie związane z modelem zrównoważonego rozwoju również zyskują na znaczeniu. Dla GLS ekologia jest integralnym i strukturalnym elementem rozwoju już od 2008 roku, kiedy rozpoczęliśmy wdrażanie strategii Think Green.
GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems z siedzibą w Amsterdamie. Firma świadczy usługi kurierskie i logistyczne dla ponad 200 000 podmiotów.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecane