Pocztex będzie dostarczał przesyłki do klientów Lidla

Poczta Polska

Znana sieć sklepów zwiększa sprzedaż swoich produktów przez internet. Dostawcą jej przesyłek na terenie naszego kraju jest Poczta Polska. Operator pocztowy poinformował, że Lidl zdecydował się na kontynuować z nim współpracę w roku 2022.

– Po raz kolejny zostaliśmy obdarzeni zaufaniem jako operator kurierski, który potrafi sprostać wysokim wymaganiom jakościowym wiodących podmiotów na rynku e-commerce – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej. – Szczególnie cieszy fakt, iż relacje biznesowe jakie budujemy z naszymi klientami przynoszą wymierne efekty i mają charakter długofalowy. Jest to wyraźny sygnał, iż w wyniku zdecydowanych zmian w zakresie unowocześnienia oferty produktowej, usług i procesów logistycznych, jesteśmy atrakcyjnym partnerem, z którym wielu klientów z branży e-handlu może budować wizję nowoczesnego modelu współpracy – podkreśla Bodziony.

Rozwój usług kurierskich stanowi fundament strategii Poczty Polskiej na lata 2021–2023. Firma chce zrealizować ten cel poprawiając jakość usług. Niedawno odświeżyła też wizerunek usługi Pocztex.

Pocztex ma nowe logo. Początek walki o rynek KEP

Wciąż 80 proc. przychodów Poczty Polskiej generują usługi uznawane za nierozwojowe, takie jak obsługa wolumenu listowego, a tylko ok. 20 proc. – usługi perspektywiczne. Te proporcje zarząd spółki zamierza odwracać.

W ciągu trzech lat Poczta Polska planuje przeznaczyć imponującą kwotę 1,2 mld zł na inwestycje w zakresie automatyzacji, cyfryzacji i rozbudowy architektury sieci logistycznej. Do końca tego roku spółka przeznaczy 400 mln zł na inwestycje w automaty paczkowe, cyfryzację, logistykę i automatyzację procesów.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane