Polska sieć supermarketów PoloMarket sfinalizowała zakup kolejnych 10 naczep chłodniczych – 3 osiowych o ładowności 33 palety każda. Inwestycja o wartości blisko 3 mln zł jest kolejnym etapem realizowanego procesu wymiany całej własnej floty sieci.
Zakupione naczepy zostały skonfigurowane z podzespołów wyprodukowanych przez międzynarodowych liderów na indywidualne zamówienie sieci PoloMarket. Naczepy dostarczyła firma Schmitz Cargobull, agregaty chłodnicze do naczep firma Carrier, natomiast windy rozładunkowe pochodzą z firmy BAR Cargolift. W naczepach zastosowano najnowsze rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo, a w szczególności świeżość produktów dostarczanych do sklepów. Nowoczesne naczepy spełniają także wysokie standardy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
– Termika nowych naczep gwarantuje nam dowiezienie towaru do sklepów w odpowiedniej temperaturze. Jest to element kluczowy w obrocie produktami ultra świeżymi – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w PoloMarkecie.
Własna flota samochodowa, oprócz funkcji transportowych jest dla firmy także skutecznym nośnikiem reklamy. – Wszystkie nowe naczepy zostały obrandowane logotypem naszej sieci. Takie działanie to dodatkowa promocja i zwiększanie świadomości marki wśród naszych Klientów. Samochody przewożące towary pomiędzy zaplanowanymi wcześniej placówkami, pojawiają się w wielu miejscach – w większych i mniejszych miejscowościach, na autostradach czy parkingach, a więc wszędzie tam, gdzie mogą znajdować się nasi potencjalni klienci – dodaje Brudnicki.
W ubiegłym roku sieć PoloMarket kupiła 14 zestawów ciężarowych typu tandem za ok. 12 mln zł.
PoloMarket funkcjonuje od 1997 r. Obecnie posiada 280 sklepów.