PoloMarket inwestuje w naczepy chłodnicze

Naczepy PoloMarket.
PoloMarket

Polska sieć supermarketów PoloMarket sfinalizowała zakup kolejnych 10 naczep chłodniczych – 3 osiowych o ładowności 33 palety każda. Inwestycja o wartości blisko 3 mln zł jest kolejnym etapem realizowanego procesu wymiany całej własnej floty sieci.

Zakupione naczepy zostały skonfigurowane z podzespołów wyprodukowanych przez międzynarodowych liderów na indywidualne zamówienie sieci PoloMarket. Naczepy dostarczyła firma Schmitz Cargobull, agregaty chłodnicze do naczep firma Carrier, natomiast windy rozładunkowe pochodzą z firmy BAR Cargolift. W naczepach zastosowano najnowsze rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo, a w szczególności świeżość produktów dostarczanych do sklepów. Nowoczesne naczepy spełniają także wysokie standardy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

– Termika nowych naczep gwarantuje nam dowiezienie towaru do sklepów w odpowiedniej temperaturze. Jest to element kluczowy w obrocie produktami ultra świeżymi – mówi Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów w PoloMarkecie.

Własna flota samochodowa, oprócz funkcji transportowych jest dla firmy także skutecznym nośnikiem reklamy. – Wszystkie nowe naczepy zostały obrandowane logotypem naszej sieci. Takie działanie to dodatkowa promocja i zwiększanie świadomości marki wśród naszych Klientów. Samochody przewożące towary pomiędzy zaplanowanymi wcześniej placówkami, pojawiają się w wielu miejscach – w większych i mniejszych miejscowościach, na autostradach czy parkingach, a więc wszędzie tam, gdzie mogą znajdować się nasi potencjalni klienci – dodaje Brudnicki.

W ubiegłym roku sieć PoloMarket kupiła 14 zestawów ciężarowych typu tandem za ok. 12 mln zł.

PoloMarket funkcjonuje od 1997 r. Obecnie posiada 280 sklepów.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *