FM Logistics rozpoczyna dystrybucję karmy dla Maxi Zoo

Panattoni

W Głogowie otwarty został nowy obiekt Panattoni, wybudowany dla FM Logistic. Operator logistyczny będzie w nim obsługiwał sprzedaż internetową dla znanej niemieckiej sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, należącej do Grupy Fressnapf.

Firma FM Logistics wynajęła 35 tys. mkw. w ramach Panattoni Park Głogów. W uroczystości otwarcia obiektu udział wzięli przedstawiciele Panattoni, FM Logistic, Fressnapf, a także władz miasta, na czele z prezydentem Głogowa, Rafaelem Rokaszewiczem.

FM Logistic podpisało długoletni kontrakt na składowanie towarów oraz obsługę logistyczną kanału e-commerce B2C wiodącej sieci sklepów zoologicznych Grupy Fressnapf, w Polsce działającej pod międzynarodową nazwą Maxi Zoo. Firma zakłada intensywny rozwój i szacuje, że liczba zamówień zrealizowanych w Głogowie dla indywidualnych klientów sieci w Polsce i Niemczech osiągnie liczbę  nawet 4 mln zamówień w 2023 roku. Inwestycja pozwoli rozwinąć segment sprzedaży online Grupy Fressnapf, która posiada 1800 sklepów w 11 krajach Europy.

– Obecnie niemalże wszystkie branże rozwijają działalność online, a Panattoni stało się w ostatnich latach specjalistą w realizacji powierzchni dostosowanej do tych procesów. Już ok. 1/3 wszystkich naszych realizacji służy właśnie obsłudze e-commerce, co w samej Polsce stanowi ok. 4 mln m kw. Wszystko wskazuje na to, że udział w tej powierzchni sklepów zoologicznych będzie tylko rósł. W końcu sam handel elektroniczny karmy dla zwierząt domowych wzrósł w czasie pandemii o ponad 50 proc. Wielu światowych graczy w tym sektorze wskazuje, że handel online to nawet połowa ich sprzedaży. Grupa Fressnapf to doskonały przykład rozwijania tego kanału – mówi Damian Kowalczyk, development director Panattoni na Dolnym Śląsku i w województwie opolskim.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane