Właściciel internetowego sklepu z butami wynajął ponad 5 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w inwestycji Logicor Łazy pod Warszawą. Najemca zajął cały budynek nr 1 zlokalizowany […]
Tag: e-handel
6 tysięcy nowych klientów biznesowych Poczty Polskiej
Poczta Polska świadczy usługi logistyczne dla 45 tys. klientów biznesowych. W ubiegłym roku spółka pozyskała około 6 tys. nowych zleceniodawców. Wśród nich są przedsiębiorstwa branży […]
Oprogramowanie Sendit w usłudze FedEx Direct2Retail
Wraz z końcem 2019 r. na rynku e-commerce pojawiła się nowa usługa FedEx Direct2Retail, umożliwiająca szybkie dostarczenie przesyłki do wybranego punktu Kolportera w ciągu 24h. […]
Na obsłudze paczek poczta zarobiła ponad miliard złotych
W porównaniu z 2018 rokiem, liczba obsłużonych przez pocztowców paczek i przesyłek kurierskich wzrosła w minionym roku o blisko 19 proc. Jednocześnie klienci Poczty Polskiej […]
Co czeka polski e-commerce po Brexicie?
1 lutego Wielka Brytania przestanie być członkiem Unii Europejskiej i rozpocznie się okres przejściowy, trwający cały 2020 rok. Zasady handlu między Wielką Brytanią i krajami […]
Brexit bardzo mocno wpłynie na rynek e-commerce
Do walki o klienta online stanęły takie sieci sklepów jak Żabka, Kolporter, Biedronka czy Orlen. Tak więc punkty odbioru to już nie tylko żółte maszyny […]
Odbiór w punkcie gwarantuje, że przesyłka dotrze na czas
Trwa świąteczna gonitwa – zarówno dla kupujących, e-sklepów, jak i dostawców przesyłek. Składając zamówienie, musimy liczyć się z tym, że część naszych zakupów dotrze ze […]
Czy dostawy do punktów wyprą przesyłki kurierskie?
Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Gemius wynika, że popularność dostaw do paczkomatów w polskim e-commerce po raz kolejny wzrosła. Czy dostawy do punktów mają szansę […]
USA: FedEx rozstaje się z Amazonem
Agencja Bloomberg informuje, że amerykańska firma logistyczna kończy intratną współpracę z gigantem handlu elektronicznego przy dostawach przesyłek na terenie Stanów Zjednoczonych. Powód – Amazon buduje […]
Carrefour zaoferuje e-grocery w 10 miastach Polski
Zarządzająca siecią sklepów oraz hipermarketów firma Carrefour Polska realizuje strategię omnikanałową inwestując w rozwój e-commerce, w tym w internetową sprzedaż świeżych produktów. Aktualnie usługi e-grocery […]