BestSecret tworzy w Polsce zaplecze logistyczne

Panattoni

Niemiecki sklep internetowy BestSecret zajmie blisko 90 tys. mkw. powierzchni w centrum logistycznym Panattoni Park Sulechów III, z możliwością ekspansji o kolejne 42 tys. mkw. Obiekt będzie oddawany do użytku etapami od stycznia do czerwca 2023 r.

Według prognoz, w Europie przychody ze sprzedaży internetowej w branży fashion mogą przekroczyć 365 mld dolarów w 2025 roku, przy kwocie ponad dwukrotnie niższej w 2020 roku. W rozwoju segmentu ważną rolę odgrywa Polska, a szczególnie zachodnia część kraju, która staje się hubem dla modowego e-commerce’u całej zachodniej Europy, a szczególnie Niemiec. Potwierdzają to kontrakty zawierane przez dewelopera Panattoni. Firma aktualnie rusza z realizacją Panattoni Park Sulechów III, który w całości zostanie wynajęty przez niemiecką firmę BestSecret, która sprzedaje ubrania do 27 krajów w Europie.

Przedsiębiorstwo wynajęło 88 500 mkw., z możliwością ekspansji o kolejne 42 000 mkw., a w ramach obiektu skorzysta z blisko 40 000 mkw. mezzaniny i przestrzeni biurowej, która zajmie ponad 10 500 mkw. Ponadto deweloper przygotuje powierzchnię pod wykorzystanie regałów wielopoziomowych (Pick Towerów) oraz zapewni podwyższenie części budynku. Inwestycja będzie oddawana etapami od stycznia do czerwca 2023 roku i przejdzie certyfikację metodą BREEAM na poziomie Excellent.

– Sulechów staje się zagłębiem branży odzieżowej i bardzo ważnym hubem dla zachodniej Europy. Już budujemy tam obiekt BTS, który przekroczy 60 000 mkw. dla międzynarodowego przedstawiciela sektora, a teraz powierzchnia dostarczona dla sektora odzieżowego w regionie może się potroić. Po raz kolejny potwierdza się również znaczenie zachodniej Polski dla ogółu europejskiego e-commerce’u. W ubiegłym roku dostarczyliśmy obiekt przekraczający 200 000 mkw. w Świebodzinie dla globalnego lidera, a w tym roku ruszyliśmy z realizacją ponad 150 000 mkw. dla kolejnego giganta w Iłowej. Milion metrów kwadratowych w zachodniej Polsce to tylko kwestia czasu – zapowiada Aleksandra Kucharek, development director w Panattoni.

 

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane