GLS zaprezentował nowe logo

GLS

Dostawca usług kurierskich GLS, zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. Nowy logotyp składa się z niebieskiego napisu „GLS” oraz żółtej kropki, która symbolizuje kompetencje firmy – doręczanie przesyłek od punktu do punktu oraz „relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej”.

GLS informuje, że koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS i jest jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. – Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia „od punktu do punktu” i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie – czytamy w komunikacie spółki.

GLS informuje ponadto, że firma zamierza wzmocnić swoją pozycję w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Swoje cele GLS ma zamiar osiągnąć do roku 2025.

– W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili – tłumaczy Martin Seidenberg, prezes GLS Group. – Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy – dodaje.

Nowa identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutowała 4 października 2021 r.

GLS działa w Europie a poprzez spółki zależne także w Kanadzie i na Zachodnim Wybrzeżu USA. Sieć GLS obejmuje 71 centralnych i regionalnych punktów przeładunkowych oraz około 1,5 tys. magazynów, obsługiwanych przez około 31 tys. pojazdów dostawczych.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane