Hillebrand planuje rozwój przez akwizycje

Hillebrand

Niemiecka firma logistyczna JF Hillebrand, specjalizująca się w obsłudze alkoholi i napojów, przechodzi rebranding: 1 października Grupa zmieniła nazwę na Hillebrand oraz zmieniła logo. Jednocześnie Hillebrand połączył pod jedną marką spółki Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group oraz ogłosił plany rozwoju.

Celem rebrandingu jest wzmocnienie marki Grupy Hillebrand na globalnym rynku beverage zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą do roku 2023. Do tego roku, operator zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych o 22 proc., a volumen obsłużonych towarów o 33 proc.

Przedsiębiorstwo planuje też przejęcie od 3 do 5 firm, które pozwolą poszerzyć wachlarz usług i portfolio klientów, m.in. o dostawy komponentów do produkcji (słód czy chmiel) oraz rozwinąć usługi premium, a także usługi dla enoturystyki.

Polski oddział Hillebrand działa od 2013 roku, świadcząc usługi dla największych graczy rynku alkoholowego i odgrywając strategiczną rolę w globalnej strukturze Grupy Hillebrand. Firma ma siedzibę w Gdyni.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane