Niemiecka firma logistyczna zamierza wykorzystać rosnący popyt na transport w Stanach Zjednoczonych i przekonać potencjalnych klientów zza Oceanu do swoich przewozów drogowych. Kiedy tylko zagrożenie epidemiczne zmaleje, w podróż po USA wyjedzie złota ciężarówka DB Schenker.
Złota ciężarówka z logotypem DB Schenker jest gotowa do wyjazdu w trasę po USA w 2021 roku. Dwóch wytypowanych do tego zadania kierowców czeka tylko na zmniejszenia zagrożenia epidemicznego. Odwiedzając poszczególne stany i miasta będą promowali możliwości przewozowe DB Schenker, oparte na wieloletnim doświadczeniu firmy w Europie. Na złotej naczepie widnieje banner ze słowami, które prezentują wyznawane przez DB Schenker wartości: accountability (odpowiedzialność), commitment (zaangażowanie), teamwork (praca zespołowa), integrity (uczciwość), ownership (prawo własności) i now (teraz). Słowa te układają się w akronim “ACTION” (działanie).
Kiedy samochód wyruszy w podróż, będzie można śledzić jej przebieg przez internet. – Złota ciężarówka ma na celu zaprezentowanie naszych możliwości przewozowych w obu Amerykach. Jest też wyrazem naszego zamiaru dalszego rozwoju na dziedzictwie europejskich przewozów towarowych. Chcemy, aby wszyscy wiedzieli, że tu jesteśmy. Nie możemy się doczekać naszego dalszego rozwoju w USA – mówi Joe Jaska, wiceprezes DB Schenker ds. transportu lądowego w regionie obu Ameryk.