Heyworld – nowy gracz na rynku przesyłek e-commerce

Kok Vermeulen z Rotterdamu w Holandii. Źródło: Wikimedia

Jedna z największych firm specjalizujących się w lotniczym transporcie ładunków – Lufthansa Cargo, postanowiła wykorzystać rosnące obroty w międzynarodowym e-handlu i stworzyła ofertę transportu przesyłek dla sklepów internetowych oraz obsługujących je spedytorów. Za zrealizowanie oferty odpowiada nowa spółka zależna Lufthansy – Heyworld.

Stefan Frankenhauser, szef działu rozwoju produktów i usług w Lufthansa Cargo, informuje, że portfolio usług Heyworld ma strukturę modułową, a do największych zalet oferty należą: krótki czas transportu, wysoka niezawodność, prosta odprawa celna, a także możliwość śledzenia trasy przesyłek. Heyworld ma też oferować korzystne ceny.

Dyrektorem zarządzającym Heyworld został Timo Schamber. Siedziba spółki znajduje się we Frankfurcie nad Menem. Spółka pozyskała kilku pierwszych partnerów, których samoloty będą transportowały paczki do klientów e-sklepów: Austrian, Brussels Airlines i Eurowings.

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecane